گل سرخ

آمدونوشت خوب وزیبا گل سرخ
موضوع جدید درس انشا گل سرخ
یک لحظه قلم به سمت دفتر خم شد
آهسته نوشت یک معما گل سرخ
بوی تو تمام دفترم را پر کرد
آنشب تو سری زدی به ما یا گل سرخ
به به چه شباهتی ولی راست بگو
نام تو نبوده پیش ازاینها گل سرخ
یک لحظه معلم از نگاهم پی برد
دردفتر من توئی تو تنها گل سرخ
پرسید که غیر از تو کسی عاشق نیست؟
گفتم:که اجا...اجازه آقا گل سرخ
پرسید که حرف دیگری هم داری
تاسبز شود تمام دنیا گل سرخ
گفتم که کبوتر دلم پر بکشد
از این ور سادگی من تا گل سرخ
گفتم که تمام ابرها می دانند
من معتقدم به زندگی با گل سرخ
چون آخر زنگ است همه گوش کنید
این شعر قشنگ است فقط با گل سرخ

 

نظرات 4 + ارسال نظر
خنده تلخ پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ب.ظ http://entezar1172.blogfa.com

یاهو
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
شعر زیباییست
نشنیده و نخونده بودم از خودتونه؟؟؟؟؟؟؟
برای دوستان کامنت میذارمش البته با اجازه
التماس دعا-یاحق

دختر مشرقی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ب.ظ http://roya0sharghi.blogfa.com/


سلام از مطالب این وبلاگ کمال استفاده رو بردم .شعر زیبایی
شادموفق باشید

نگار شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام سید من برگشتم
کارش هیچ وقت نمی رفتم تا برگردم . تا وقتی ادم چیزی رو بدست نیاورده نمی دونه چیه اما وقتی بدستش میاره و بعد می خواد ازش جدا بشه خیلی خیلی سخته .
وقتی رفتم با دلم رفتم اما وقتی برگشتم دلی همرام نیومد.
انشاالله قسمتت بشه چه جای با صفاییه

زهرا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام
شعرتون خیلی زیبا بود تصویری که انتخاب کردید هم خیلی زیبا بود
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد